BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 12 August 2011

ISTANA BIRU NAK BERKENALAN


0OWH SAYA JOIN SAGMEN LAGI...

ISTANA BIRU MAHU BERKENALAN OLEH ITU TUAN PUTERI MAHU
MENGETAHUI SERBA SEDIKIT MENGENAI TEMAN BARU NYA...
BTW,BAGUS JUGAK SOALAN NI..BUKAN JE PUTERI JE DAPAT KENAL..YANG LAIN PUN BOLEH KENAL KAN???




puteri yang cantik,

nama saya nisa nabilah bt noor hakim..
namun dikalangan teman2 lebih dikenali nisa...bagaimanapun,keluarga memanggil nabila @ along kerana adik beradik yang lain pun ada nisa... tetapi memasuki sekolah teknik saya dikenali sebagai mon atau nama pnjang nya doremon...
nama saya diberi oleh ayah,menurutnya pada mulanya ingin meletakkan nama saya puteri nabilah namun pada ketika itu nama puteri hanya untuk orang kenamaan maka ayah letakkan nisa yang juga bermaksud perempuan@gadis.dan nabila adalah nama salah seorang raja mana pun saya da lupa la..heeee...
maksud nisa nabilah adalah : 
                                               nisa_ perempuan@gadis
                                               nabilah_pandai@mahir@pemurah
saya sememangnya suka kn nama tersebut..kerana setakat ni saya tidak pernah jumpa orang yang sama nama macam saya..yla klau selalu dekat sekolah mesti ada nama yang sama kn?saya tak pernah jumpa...

sifat baik?? saya adalah seorang yang begitu menyayangi kanak2 serta haiwan... saya juga akan berasa cepat kasihan dan memaafkan orang walaupun saya cepat marah dan cemburu...
habit??? saya suka stay up mlm2 tapi klau dapat tdo tak ingat dunia... saya juga agak boros...

RASANYA MACAM TAK CUKUP JEWK SESI PERKENALAN KAN???
SO IF U WANNA KNOW ME BETTER...
FRIENDS WIF ME...
JANGAN RISAU TIADA SEBARANG KELAYAKAN UNTUK BERKAWAN DENGAN SAYA..
SALAM PERKENALAN..

SEBELUM TERLUPA MARILAH RAMAI2 JOIN SAGMEN NI...






12 massage:

Nilam suhana said...

thanks nisa sebab join segmen saya... saya sangat2 menghargai...

ya sesi perkenalan nih sangat pendek.. memang perlukan lebih untuk berkenalan...

sedapnya nama kamu.. nisa nabila.. selaras dengan maksudnya.. memang saya belum jumpa nama nisa nabila sebelum ni...

heheeh.. kenapa doraemon??? sama la macam saya... pooh

saya suka sangat tdo lambat.. dan bila tdo memang tak ingat dunia... heheheheh...sama la kita

salam perkenalan dan terima kasih yer...:)

cintadalamhati said...

sama2 puteri...
saya seronok dapat join sagmen puteri yla secara tak lansung dapat ramai kawan baru...

doremon??sebab dulu2 saya ni semua ada...kemana2 lngkap la mcm poket doremon..hahahahaha

yee semamangnya tdo itu sesuatu yang patut dinikmati kan..hahhahaha..

n thanks for da great sagmen to0 puteri.. :)

SuRiaNa MohD RaZaLi said...

Selamat berkenalan...cik su dtg dr segmen permata biru...nak berkenalan dgn doraemon..cmey je..hehehehe

Anonymous said...

hehee
fara singgh sini blik bce n kenal2 :D

biela bell said...

haha..xcukup yer...buat biodate terus eh..haha

Dalila Diela said...

ha'ah nama nisa nabila sedap ..nama pggilan doraemon plak sgt comel..hehe..

Kancil 8349 said...

Salam perkenalan daripada Kancil

datang membalas kunjungan kamu dan terima kasih kerana follow dan singgah ke blog kancil...cantik nama kamu...:)

Rean said...

singgah dr segmen yg sama :D salam perkenalan :)

Zul fattah said...

salam... terjah sini..

anyway..happy blogging..
already follow u..

http://zulfattah.blogspot.com/

f.aliaa said...

cedap nama awak! salam perkenalan nisa,dtg dri segmen same :)

btw,saya perlukan vote anda tersgt5..please2
http://aliaapunyabelog.blogspot.com/2011/08/saya-suka-hari-rayaa.html

TQ sgt5 :)

ana raihana said...

salam ai..ana dtg nak melawat ..salam kenal dari blog istana biru..:))
selamat hari raya

http://raihanibtisam.blogspot.com/2011/08/segmenistana-biru-nak-berkenalan.html

Princess Feyqa said...

salam kenal.. feyqa dtg sini folo 96 :) jom lawat blog feyqa gak yea..